Veel gestelde vragen
Loading...
Internetaanbieder
Kan ik gewoon overstappen naar een andere internetaanbieder?
Werkt mijn Basisalarm met sim of Uit en thuisalarm gewoon als er een storing is bij de GSM provider?
Stroomstoring
Werkt mij alarmapparaat nog als de stroom is uitgevallen?
Hoe weet ik dat er een stroomstoring is en of die weer verholpen is?
Kan ik de stekkers gewoon uit het alarmapparaat trekken als ik bijvoorbeeld met vakantie ga of verhuis?
De alarmzender
Werkt mijn alarmzender alleen in huis of ook in de tuin?
Ik ben mijn alarmzender kwijt, kunt u zien waar deze is?
Controle van de goede werking
Ik heb mijn alarmapparaat al jaren. Wordt er wel eens gecontroleerd of het nog wel goed werkt?
Ik zie op mijn telefoonrekening dat er onbekende nummers zijn gebeld. Heeft dat met mijn alarm te maken?
Spreek/luisterverbinding
Wat gebeurt er als ik alarm maak en niet kan vertellen wat er aan de hand is?
Sleutels bijbestellen
Hoe bestel ik sleutels bij voor de Phoniro motorcilinder
Knip op de deur
Mag ik de knip op de deur doen voor de veiligheid?
Nieuw slot
Ik krijg een nieuwe deur met een nieuw slot. Wat nu?
Doorgeven wijziging
Hoe geef ik een wijziging van een telefoonnummer van mezelf of mijn contactpersonen?
Een klacht
Ik ben ontevreden over RSVO of over een partner van RSVO. Hoe dien ik een klacht in?
Opzeggen
Ik wil het abonnement op het alarm (en de Phoniro) beëindigen. Hoe doe ik dat?
Privacy
Hoe gaan jullie om met persoonsgegevens?
Helaas, geen resultaat gevonden